Sunday, January 30, 2011

:: Are_in Pose?? ::


SaLam....

Ari nie ain xtau nak wat pe...
Bosan....
So ain masukkan la gmbr2 ain yg tgh berposing...
hehehehehe...
gmbr2 nie diambil semasa ain melawat rumah anak2 yatim di melaka...
dijalankan oleh kelab bakti siswa...




hehehehe...
lawak la...
muka sengal2 je...
hahahahaha....




- Are_in [ LuVeD ] -

:: Teka - Teki ::

Ok... Ari nie ain nk main teka teki la plak...
jom kita sama2 main teka2...

Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. Ha.. Aper2??
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha


Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang palin
g tinggi?
Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!



Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???

Teka.. teka.. kalo terer!

Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!!



Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!

Jawablah kalau bijak sangat!

Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!



Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?

Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.




Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.

Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY




Teka-teki: Scorpion kaler apa?

Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!



Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???

Jawapan: Kerani



Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing
lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG
IMAM TU???

Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!



Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??

Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab!!

hehehehehehehe............


- Are_in [ LuVeD ] -


Thursday, January 27, 2011

:: PeDih RasaNya ::

Selamat bersua kembali...
ape2 pown kne bagi salam dulu...
Assalamualaikum.....
Ari nie nak meluahkan perasaan kecewa yang teramat sangat kat cnie...
mane x ye..
ade je bende yang x betul klu kita buat...
sume nak dego cakap die walaupown x btul..
ape korang rasa kalau semasa kita perlukan sokongan @ dorongan..
Tp yang korg dapat adlh perkara yang menjatuhkan semangat...
mesti korang terkilan kn..
cmntue la aq rasa...


kadang2 aq rasa mcm terasing pown ade..
rasamacam nk tinggalkn je sume nie...
xnk amik tau dh...
hati nie dh mcm kena toreh...
mgkn rasa sakit makin lama makin hlang...
tp cmne ngan parut yang ade...
adakah boleh dihilangkan????



- Are_in [ LuVeD ] -

Sunday, January 23, 2011

:: FeeLinG ::

Assalamualaikum...

BAru je menjengguk blog nie ha...
skunk ain dh datang lagi nak wat cerotan hati....
Ari nie macam terasa wat keje gler plak...
almaklum lah...
x penah2 ain bercakap ngan dak laki2 nie..
tibe2 tadi boleh plak tegur die...
Dah la kalau jumpe sebelum nie ain wat dek or selumber je...
macam ne lah td leh g tegur die...
malu Yer......


Mesti die rasa pelikkan.........
Bile di pikir2 blik...
memang pelik tp rasa dalam hati nie lain la plak...
hehehehehe...
knpe nie???
What happens!!!
Jatuh cinta kah Aku?????

Ok la... Xtau dah nak membebel ape lagi...
rasa malu nie masih ade lg...
nanti kalau ade perkembangan i will story again in this blog k...

Adios!!!



- Are_in [ LuVeD ] -

Friday, January 21, 2011

:: Rasa CinTa ::

Assalamualaikum...

Rasa lain macam plak arinie...
nape macam rasa touching plak nie...
mungkin sebab rasa sunyi kot...
tp sebelum nie x plak macam nie...
Kadang2 ain teringin nak ade buah hati...
tp bile ade buah hati.. x boleh pakai...
pastue menyakitkan hati plak tue...


Sedih tol rasa ye...
agak2 bile la dapat yang betul memahami n terima apa adanya diri ain nie...
Memang kita sume tau dalam dunia sume orang x sempurna...
tp kalau kita boleh terima dengan apa adanya...
mesti ketidaksempurnaan itu boleh di baiki...
kenapa susah sangat nak dapat peluang macam tue...
aGak ye boleh ker kita dapat peluang tue??????




- Are_iN [ LuVeD ] -

:: Menyemai BeNih Rock Melon ::

ASsalamualaikum...

Arinie nak cter pasal ain pnye praktikal..
Ain punye mini projek ialah tanaman fertigasi...
So ain akan tanam buah rock melon...
buah tembikai yang agak2 comel bntuk ye...
ramai gak la yang xtauu tau pasl buah rock melon nie...
tp skunk penanaman fertigasi rock melon nie agak popular la di kalangan petani2...

mula - mula....
ain n wani bersih2kan tray utk menyemai benih...
pastue baru la kita org bubuh peatmoss dlm tray tue...
n then masukkn la benih tue..
skjp je kita org buat...
nampak senang... tp mmg senang pown.. hehehehe
seRonok ble main tanam2 sayur n buahan nie..
x tension tau...
cume ade setngh org bfkr ble bercucuk tanam nie kotor sbb gne tanah...
tp bagi ain bende nie seronok...
klu tensiOn2 blh hilang jugak...
Btul x???

So Skunk ain akan TunJukkn Gambar Kta org semasa MenYemai Biji benih...

Searching...........





Ermmm.... cmne ngan gmbrye...
puas ati.... nie ain masukkn ckit je..
sbb mls nk edit bebanyak...hehehehe
ok la... tue je yang ain nk story2 kt cnie...
t klu ade cter lain ain akan story2 again...
bYe - Bye....




- Are_in [ LuVeD ] -

Tuesday, January 18, 2011

:: mElawaT KaWasaN IKS 1 ::

AsSalamuAlaikum....

Ain Nk Cter ckit...
Arinie ain g Ikut pegawai meLawat KawasAn IKs n Homestay...
KiTa orG kuAr dR kol 8.30 - 12.30 bAru LA blik Opis..
MaCam2 ProDuk Yg Dorg Hasil kn...
Td meLAwat PerUsaHAan Yg AgAk2 Besar...
Nie SalaH 1 GmBr yG ade...



PasTue kIta oRg Gerak g teMpat PempRosesAn Mee...
N then KiTa Org g melAwat plak Homestay...
nIe Ain LeTakkAn GamBar Yg di Ambil Mse tue...




PeNat MenJelaJah HomesTaY nie pLak...
kiTa oRg g 2 HomestAy..
Cantik2 gak HomesTay nie..
1st time aiN g masuk HomesTaY nie...
SerOnok Rasa Ye...
=)

AfTer That...
KiTa oRg G Melawat Plak Brilliant Chocolate...
Lh La koRg2 Nie nk Tempah Coklat sbGai HadiaH or Pae funCtiOn lg la..
Mcm2 BenTuk Ade..
mEriah bau n WarNe Yg ade..




Nie lah SaLah 1 Produk Yg Di HasilKan...
namPak CanTik n SedaP tue..
x SanGkaKAn seOrg waNita Blh MemBuat Projek seBigini...


~~~CHocOlaTe~~~


-Are_iN [ LuVeD ] -

Wednesday, January 12, 2011

:: BaBY- BaBy CuTe ::


CuTe!!!


CoMel!!!

s0 SwEEt!!!


Wo0o0owww!!!



- Are_iN [ LuVeD ] -

Tuesday, January 11, 2011

:: AmaLaN PemaKaNan SiHat ::

KesiHatan WajiB diJaga KeRana dIduNia kiNi sKunk BaNyak TerDeDah DenGan PelBagaI PenYAkit.....


1) Makan makanan yang halal.

2) MemuLai makan dengan membaca " Bismillah " di AkhiRui Pula deNgan " Alhamdulillah ".

3) JaNgan Makan Makanan Yang Terlalu Panas & tErlaLu seJuk.

4) DisYorkan MemaKAn Nasi SeKali seHari sAhaja.

5) BiaSakan MemAkan MakaNan YaNG beRasaSkan KeKaCanG & BijiRin.

6) KuRaNgkan KaNduNgan Garam & GuLa.

7) KuRanGkan MinUman Yang MenGAnduNgi Kafein & Gas.


** SelamaT mEnCuBA **




- Are_in [LuVeD]-

Monday, January 10, 2011

:: 1st DaY Di JaBaTan PeRTaNiaN ::

.....SeLamaT Malam CinT@.....


Ain Nak Cter 1st Day Praktikal nie... hehehehe...
Almaklumlah... Before this, Ain x Pnh Rasa CmNe KeadaAn semasa BekerJa..
Nie 1st time tue... Mula2... aIn Bangun Pg dalam 6.30 gitue...
N beRsiap-sIap ngan Watpe Yg Patut SbLom g...
Then.. Ain BReakfast dulu.. lama gak rasa Ye x MakAn PaGi2...
DeKat 3 Tahun dah... SeleSai meNjamu Selera...
Ain Pown GeRak la ke JP [JabaTan PerTanIan]..

SaMpai2 Je BoRak2 Dulu Ngan Pak Guard.. hehehehe...
SbNrnYe cUak Gak Rasa...
N tHen MasUk lam PeJAbat JumPe Plak Ngan PeGawai Yang SepAtutNya..
JuMpe2 Je Die... TerUs Dia Bawak G JumPe KawaN Baru.. Hehehe...
LeGa Gak LA... De KawaN yG seKepala... Lh gak La CaKap2..
Klu x MmG BIsu La JAwabnye.. hehehehe... Dah Tue Plak..
Ain DiBaWak BerjUmpE nGan PeGawai KaNAn JabaTan Tue...
BoLeh PlaK luPe Nk bWak sKali Fail Yang DE simpan BoraNg Lapor Diri
[Cuak Punye pasal La nie]...
DaH siaP2 isi BoraNG tue Sume.. PegawAi tue SoAl siasAt Gak LA ckit2..
KelU GAk Lidah Nie HA...
SeLeSai Je SuMe tue.. Ain Join La MeetIng Ngan PeGawaI2 nie..
DapAt gak La MakLumat Tambahan Dr seGi PeNgetahuan...
Lama Gak MeeTing tue... DaLam 5 jam 1/2 GAk..
Tp X la BosAn SaNgat.. MaCAm DAlam KuliaH.. hehehehe...
N TaMAt la meeTiNg uTk HAri nie...
G Plak JeJAlaN kt KawaSan JP tue.. Tgk PerAlaTAn2 yaNg ade..

CanGgIh2 Tue.. Dah Tue..
ReHAt2 sEkeJap n Then Siap kAn biLIk meetIng UntUK eSok PlAk..
WOOooooooooo..
Time To Back Home........
I lIke It...
[SeLEsaaI suDah SeHAri MenJAlaNi LatiHAn InDustRi]



- Are_in [ LuVeD ] -

Tuesday, January 4, 2011

:: WaiTiNg ::


AdiOs!!!
Pejam Celik.. PeJam Celik...
Dah tiNggaL bape ari je nk PraktikaL....
CePat bTol masa BerLalu...
n CepAt Betul rasa nY3 cuti Kali ni3...
Pape pown mesti SemangaT 4 LI..
Go.. gO... Go... gO...=)



- Are_in [ LuVeD ] -

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...