Thursday, June 30, 2011

:: CinTa TeraGunG ::

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Woo Woooo

Sejenis perasaan ku abaikan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung darimu

Wooooowooo

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku

bY : Hazama aF9

:: HaVe a NiCe DaY ::


~ Tepat jam 10.54 p.m pada 30 jun 2011 ~
Dengan keadaan sunyi sepi dan yang hanya kedengaran adalah bunyi cicak
disebalik perhiasan di rumah ku ini...
Keadaan suasana yang agak dingin disebabkan hujan yang berlarutan
pada semalam hari...

Seminggu sebelum tarikh 29 June 2011
~~ Kami iaitu Wani anD me ~~
merancang untuk melawat para pegawai dimana tempat kami
menjalani Latihan Industri...
Almaklumlah kan...
Hampir sebulan gak aQ tak menjejakkan kaki kesana....
So dengan azam mengambil cuti pada hari tersebut...
Melangkah jua akhirnya aQ kesana...

Tetapi...Sayangnya...
Aq tak ke pejabat kerana ketika itu kebanyakkan dorang takde
kat pejabat diatas sebab2 yang tertentu...
Masa itu.. Hujan turun dengan lebatnya...
Memang keras hati lah masa tue kuar dengan hujan + angin yang kuat...
Sementara itu wani plak tunggu kat Stesen Bas Banting...

Dengan azam yang kuat aq terus memacu kan kereta menuju ke destinasi...
Alhamdulillah.. Akhirnya sampai jua aq di Stesen bas untuk mengambil wani yang agak lama menunggu ketibaanku...
Setelah agak leka berbual di dalam kereta barulah aq teruskan perjalananku ke Labohan Dagang...
Tapi sebelum itu aq pergi ke Stesen minyak dahulu untuk mengisi tong minyak keretaku yang hampir kelaparan..

Setelah selesai..
Kita orang pulak berhenti minum pagi dekat kedai minum sebelah stadium jugra...
Kedai itu merupakan kedai yang selalu kita orang jejak semasa menjalani praktikal...
Agak lama kami tidak makan disitu...
KAmi bersembang2 di situ sambil aq menyuap nasi goreng dengan berlaukkan telur mata dan tekakku dibasahkan dengan air milo suam kerana cuaca masa tue agak sejuk dek kerana hujan turun dengan lebatnya...

Dengan berbekalkan perut yang agak penuh itu...
kita orang terus menuju ke Labohan Dagang...
Kita orang sebenarnya nak menghadiri kursus membuat baja IMO...
Kita orang dijemput untuk menjadi urusetia...
Agak lama gak kita orang berada di situ...
Tapi tetap seronok sebab masa tue aq merasakan macam berada pada waktu aq menjalani praktikal lagi... Akhirnya...
Kursus pun Tamat dengan jayanya dan peserta mula bersurai dan ada yang menjamu selera dahulu sebelum pulang...

Sekarang Destinasiku Adalah tempat karaoke...
Dengan masa 2 jam di bilik no.3 menjadi saksi di mana kami bertiga menyanyi sehingga sakit tekak...
Macam2 lagu kita orang nyanyikan bermula dengan lagu2 sentimental,
kemudian lagu rock, lagu2 melayu n Indon,
Lagu2 Inggeris dan Sampai ke lagu korea...
Memang have fun gler la...
Tapi sayangnya kita orang tak snap Pic plakkan..

=
=

=
=

HAbis melalak selama 2 jam...
kiTa orang menuju pulak ke McDonald Banting...

=
=


=
=

Sampai2 je kita orang pesan GCB 3 + 2 Coke 1 Ribena...
Then Kita orang Cari La tempat untuk kita orang duduk melantak...
Akhirnya kita orang pilih meja yang berhadapan ngan tempat sos cili...
senang sikit nak amik kan...
hahahaha...

=
=

=
=

LAma gak kita orang kat sana...
Tepat jam 5 petang...
Kita orang beransur untuk pulang ke rumah...
Mula2...
Hantar Kak mai ke rumah mak die...
Then, Hantar wani kat stesen bas untuk memudahkan die pulang dengan selamat...
Dan aQ pulak...
Terus memecut menuju ke rumah dengan hati yang gembira dan sedih...
Sebab aQ tak tau bila agaknya kita orang leh jumpe lagi macam hari tue...
Sebab lepas nie masing2 sibuk dengan hal sendiri...
wani akan masuk kuliah dan aQ n Kak mAi bZ ngan kerja masing2...

bUt im still happy...
i hope can meet u All agains...



- Are_iN [ LuVeD ] -

Friday, June 17, 2011

:: Pendirian ::

Assalamualaikum...


Hari ini ain tak bape senan hati....
Pepagi tue ok lagi....
Lepas balik keje mula la rasa hati nie marah sangat lepas dengar sesuatu....
Ain tak tau la nak cakap camne...

First skali...
Pasal salah sikit je kat satu tempat nie....
Tapi Ain tak kesah masa kena tegur sebab ain wat salah....
Mybe itu memang salah ain kan....
Pastu salah tue dicter kan kat orang....
Memang kenal orang tue....
TApi orang yang dibagitahu tue suka bercerita....
Nanti mulalah nak cter kat orang....
Then apa yang dicerita tue salah...
Tak betul....Tunggang lagang dibuat ye....
Kalau korang sakit hati tak....


...Lpeas tue
...Nie pasal sorang budak laki nie
...Tibe2 call orang then kata no nie ade mesej kt no die 20 Nov 2010
...Pastu die kata pkwe ain yang bagi mesej tue kt mkwe die
...Padahal bende tue dah tahun lepas
...Punya la lama baru sekarang nak siasat
...Pastue macam2 n berbelit2 certita die
...Bertambah la hangin satu badan
...Nak di jadikan cerita masa tue ain mana de pkwe
...Sape plak nak bagi mesej kat makwe die pepagi
...mAsalah tol la laki nie



bertambah sakit la hati nie...
LAgi pown ain bukan ape...
Ain nie jenis kalau bende tue berlaku kat kolej...
Itu hal kat kolej...
Kalau berlaku kat Luar biar kat luar je...
Kalau kat tempat keje biar kan kat tempat keje...
Taknak campur adukkan sampai ke umah...
Tak pe... Bersabar ye ain....
Sabar itu separuh daripada iman...
=)Align Left




- Are_iN [ LuVeD ] -



Saturday, June 11, 2011

:: KerJa ::


Assalamualaikummm....



LAma jugak ain tak menjengah belog nie. Almaklumlah, sekarang ain dah mula kerja jadi kerani kat satu timbang sawit nie. Ain keje kat ctue sementara waktu jer. Untuk tuggu dapat tawaran kerja kat tempat lain or kalau ada rezeki belajar ain nak belajar lagi. Tapi tak tahu la kan, ain just merancang jer. Tuhan yang menetukan segalanya... Betul tak... Penat gak kejrja kat situ. tapi takpe cari pengalaman la katakan. HArap2 ok la tempat tue.. tapi memang rasa ok je pown. Dah 2 minggu gak ain keje kat ctue.. cume kne mahirkan lagi or ingat lagi bende2 penting yang kena diingat la... hehehehehe... ok la... ain menjengah sekejap je nie... penat la plak badan nie + mengantok wooo...
ok... papai...

Wasalam...




- Are_in [ LuVeD ] -

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...