Friday, August 26, 2011

:: RaYa oH RaYa ::


Alhamdulilah Dah Masuk ke Ramadhan ke-27..


Lagi berapa hari je nak raya kn..
Terasa macam cepat je tahun nie kita berpuasa..
Mana taknya.. 3 tahun berpuasa di melaka sebagai student..
Tahun nie berpuasa sebagai pekerja..

Amin... Walaupun kerja sebagai kerani jer...
Tapi ain bersyukur sebab tahun nie kebanyakkan barang2 persiapan raya ain beli sendiri..
Ain beli dengan hasiltitik peluh ain dengan bekerja..
Terasa seronok pown ade...

Mane tak seronok..
Selalu ain terima duit raya..
Tapi tahun nie ain pulak mula bagi duit raya kat sepupu yang kecik2 nie..
Nak bagi anak buah xde anak buah la katakan..
huhuhuhu..

Then, pasal persiapan raya pulak..
Tahun nie ain wat 5 pasang baju raya..
wat 7 jenis biskut raya..
Dan tema baju raya tahun nie Merah dan Hijau ..
Agak banyak jugak kan...
RAsa tak sabar tunggu raya la pulak...
APa-apa pun..
Sume ye pasal rayakan..

Kat cinie..
Ain nak ucapkan..


'' Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin"
- Kepada sesiapa yang balik kg tue berhati2 lah di jalan Raya-
Pesanan Ikhlas dari Saya
Empunya belog : ainnabilahzahari.blogspot.com


- Are_in [ LuVeD ] -

Wednesday, August 3, 2011

:: Ramadhan ::

Assalamualaikum, Pembuka bicara untuk pembaca belog ain nie... Sebelum tue ain nak mintak maaf la kan... Semenjak beberapa hari ini ain jarang mengupdate belog nie... Ain bz ngan keje plus penat bekerja seharian.. tue yang ain jarang update belog nie slalu macam dulu...

Sebenarnya ain macaam tak percaya je yang kita sebagai umat islam dah kena mengerjakan ibadah berpuasa selama sebulan... macam baru je rasanya ain berpuasa sebulan.. hehehehe... ntah ape2 an ain nie... Hari nie genap kita berpuasa selama 3 hari... sekejap je.. tahun ini ain berpuasa dalam keadaan bekerja... First time tue... sebelum nie time blaja jer... tak pown time pose tue kat umah je... tak wat pape pown... Alhamdulillah... ain diberi kesempatan untuk berpuasa lagi tahun ini... haap2 untuk tahun2 yang akan datang juga... insyaallah...

Okla... ain tak tau nak membebel ape lagi... mungkin di lain hari... lain waktu ain akan membebel lagi disini... dengan cerita yang lain pulak... papai... adios... Wasalam...



- LuVeD [ aRe_iN ] -

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...