Monday, October 10, 2011

:: Berdetak - berdetik ::

Assalamualaikum...
Salam ukhuwah kepada pembaca belog ain nie...
Dalam keadaan kecoh depan tb nie...
Disebabkan ada perlawanan bola sepak antara Selangor vs Perak...
Ain sempat lagi nak mengupdate belog nie kn...

Ain taktau nak story mory ape lam belog nie sebenarnya...
Cume nak berkongsi kegembiraan dapat keluar bersama kawan2 skool yang dah lama tak jumpa...
xdela macam2 aktiviti yang kita org wat..
juz tengok wayang ngan Karok je...

Mula2...
G Jusco Aeon Bukit Tinggi Klang...
Kita orang tengok wayang kat sana...
Cter BINI2KU GANGSTERS...
Start cter kol 1 tp sebelum tue kita orang g melantak kt Mcd Dulu...
Baru lah g tengok cter tue...

Abis je tengok wayang lam kol3 camtue...
Kita orang gerak plak ke Klang Parade...
Kat sana kita orang g karaoke..
Melalak kat 2 jam la kita orang kat sana...
Nsib baik x tercabut anak tekak..

Jalan Memanjang je kan...
Menghabiskan duit tol...
huhuhu




- Are_in [ LuVeD ] -

:: K.O.N.V.O.K.E.S.Y.E.N KOLEJ RISDA ::

Tanggal 29.09.11...
Berlakulah 1 detik bersejarah dalam kehidupan ain...
mana taknya...
Ini lah yang ain tunggu selama menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar IPTS...
Pada tarikh itulah ain telah graduat sebagai pelajar kolej risda...
ain xtau nak cter pe lg...
Bersyukur sangat2 alhamdulillah...
(0_0)

=
=
=

Inilah bukti kenangan semasa konvo kolej

=
=
=


=
=
=


=
=
=




- Are_in [ LuVeD ] -



mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...