Tuesday, May 22, 2012

:: TemuDuga ::

Assalamualaikum...

Hari ini ain nak cerita tentang panggilan temuduga yang ain dapat nie..
Ain dapat panggilan daripada JAKIM Putrajaya supaya hadir ke temuduga sebagai Psh..
Tarikh 24 mei nie.. tapi masa nie putrajaya presint 2 masa nie memang sibuk..
Ngan majlis Hari belia yang berlangsung selama 5 hari tue..

So skunk nie ain ngah berfikir2 lagi nak pergi ke tak sebenarnya..
Ain keliru la sekarang nie???





- Are_iN [ LuVeD ] -

Wednesday, May 16, 2012

:: Try 2 Diet ::

Assalamualaikum......

Sebenarnya ain skunk ngah cuba untuk menurunkan berat badan ain...
Bukannya apa.. ain pown teringin jugak nak kurus macam org lain kan...
Tapi tak kisah pown kalau x kurus sangat tapi berat tue turun ikut target yang ain nak la...

Sebelum2 nie memang ain pernah nak buat diet2 nie..
cuma tak kesampaian..
Almaklumlah... tak boleh nak tinggal makan langsung..

Ain buat sekarang nie sebab ain terasa hati cikit ngan makcik ain nie..
Ain tau lah die tue lawa.. cantik.. putih camtue..
tApi tak payah la nak perli2 ain sebab badan besar..
Kalau makan tak siap2 la..
Bila nak diet la.. Apa la..
Sedap je mulut dia kalau bercakap kan..
Ingat ain nie ape... muka tembok ker??

Tak malu dengan ayat2 die tue..
Pastue dekat semua orang dia nak kecoh...
Takpe.. SUatu hari nanti ain akan buktikan kat dia..
Ain pown boleh kurus gak la..
Bukan die sorang je tau...

Sekarang ain amik benda nie..


Ain dah tak amik nasi lagi..
Start ain amik SD2 nie..
Sekarang alhamdulillah gak lah..
Bila berat ade gak turun walaupun tak banyak...
So kita tunggu dan lihat je la nanti kan..

=)




- Are_in [ LuVeD ] -



Tuesday, May 8, 2012

:: Perkahwinan?? ::

AsSaLaMuAlAiKuM...

Pembukaan cerita bagi beLog ain untuk bulan Mei nie adalah Perkahwinan..
Sebenarnya xde kena-mengena ngan ain pun...
Ain belum lagi terpikir nak kahwin lagi...
hehehehe


Cuma almaklumlah...
bulan cuti-cuti sekolah nie kan...
semua orang nak wat majlis2 camtue..
yang bertunang la... kahwin la..
sunat la... hehehe..

Betul kan???
sebab sepupu ain pun baru je melangsungkan majlis perkahwinan dia..
tahniah... =)

Then...
Makcik ain yang sebaya ngan ain pown akan melangsungkan majlis pertunangan die..
tahniah juga kpd die..

akhir sekali...
ain bila pulak ye??

Sama2 la kita pikir ye...
hehehehehe





- Are_iN [ LuVeD ] -

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...