Wednesday, May 16, 2012

:: Try 2 Diet ::

Assalamualaikum......

Sebenarnya ain skunk ngah cuba untuk menurunkan berat badan ain...
Bukannya apa.. ain pown teringin jugak nak kurus macam org lain kan...
Tapi tak kisah pown kalau x kurus sangat tapi berat tue turun ikut target yang ain nak la...

Sebelum2 nie memang ain pernah nak buat diet2 nie..
cuma tak kesampaian..
Almaklumlah... tak boleh nak tinggal makan langsung..

Ain buat sekarang nie sebab ain terasa hati cikit ngan makcik ain nie..
Ain tau lah die tue lawa.. cantik.. putih camtue..
tApi tak payah la nak perli2 ain sebab badan besar..
Kalau makan tak siap2 la..
Bila nak diet la.. Apa la..
Sedap je mulut dia kalau bercakap kan..
Ingat ain nie ape... muka tembok ker??

Tak malu dengan ayat2 die tue..
Pastue dekat semua orang dia nak kecoh...
Takpe.. SUatu hari nanti ain akan buktikan kat dia..
Ain pown boleh kurus gak la..
Bukan die sorang je tau...

Sekarang ain amik benda nie..


Ain dah tak amik nasi lagi..
Start ain amik SD2 nie..
Sekarang alhamdulillah gak lah..
Bila berat ade gak turun walaupun tak banyak...
So kita tunggu dan lihat je la nanti kan..

=)




- Are_in [ LuVeD ] -



No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...