Monday, December 26, 2011

:: Pencarian Kerja ::

Bismillahirrahmanirrahim...
Memberi salam pembuka bicara,
Sebelum saya memulakan mencoret cerita...

Assalamualaikum warahmatullahiwabarokatu...

Ain nak ucapkan selamat menyambut hari krimas kepada meraka yang merayakannya dan selamat bercuti juga kepada mereka2 yang bercuti...
Huuuhhh... Agak panas cuaca 2 hari nie...
hari sebelum2nya pulak. hujan tak berhenti2..

Masa panas2 nie lah ain rajin pulak nak mencoret dalam belog nie kan..
sebelum nie masa hujan dingin2 xnak plak mencoret..
Ain bukannya ape... cuma xde idea nak tulis ape2 kat sini...
Tapi ari nie tiba2 idea ade kan.. so... membebel la daku disini...
Sorry la kepada sesape yang selalu melawat belog nie..
tapi xde ape2 pun perubahan... kan..
[ ceeehhh... perasan la pulak ada orang baca belog nie..]

Sebenarnya, hari ini genaplah 26 hari ain berstatus kan penganggur terhomat...
bak kata abah ain lah kan...
ain bukan ape... cuma terasa hati dengan orang kat sana 2.. tapi x sume la...
tue lah ain amik keputusan untuk berhenti...
Sebelum keadaan hati nie jadi parah kan...
baik ain undurkan diri dari semua ini...

Tapi...
Esok ain nak g cari keje...
Nak g usha tempat yang member ain cakap kan tue...
Harap2 ade lah kekosongan untuk ain nie...
kan2...
Doakan ain yer....

Sebab duduk umah nie xlah sebosan mana...
cuma yang xtahan ye xde duit pegangan je...
so ain xleh la nak beli ape2 yang ain nak kan..
tue yang agak susah tue..
xkan nak mintak kt family kan...
harap sesangat esok berjaya...
Amin....


- Are_iN [ LuVeD ]-

No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...