Friday, August 26, 2011

:: RaYa oH RaYa ::


Alhamdulilah Dah Masuk ke Ramadhan ke-27..


Lagi berapa hari je nak raya kn..
Terasa macam cepat je tahun nie kita berpuasa..
Mana taknya.. 3 tahun berpuasa di melaka sebagai student..
Tahun nie berpuasa sebagai pekerja..

Amin... Walaupun kerja sebagai kerani jer...
Tapi ain bersyukur sebab tahun nie kebanyakkan barang2 persiapan raya ain beli sendiri..
Ain beli dengan hasiltitik peluh ain dengan bekerja..
Terasa seronok pown ade...

Mane tak seronok..
Selalu ain terima duit raya..
Tapi tahun nie ain pulak mula bagi duit raya kat sepupu yang kecik2 nie..
Nak bagi anak buah xde anak buah la katakan..
huhuhuhu..

Then, pasal persiapan raya pulak..
Tahun nie ain wat 5 pasang baju raya..
wat 7 jenis biskut raya..
Dan tema baju raya tahun nie Merah dan Hijau ..
Agak banyak jugak kan...
RAsa tak sabar tunggu raya la pulak...
APa-apa pun..
Sume ye pasal rayakan..

Kat cinie..
Ain nak ucapkan..


'' Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin"
- Kepada sesiapa yang balik kg tue berhati2 lah di jalan Raya-
Pesanan Ikhlas dari Saya
Empunya belog : ainnabilahzahari.blogspot.com


- Are_in [ LuVeD ] -

No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...