Friday, June 17, 2011

:: Pendirian ::

Assalamualaikum...


Hari ini ain tak bape senan hati....
Pepagi tue ok lagi....
Lepas balik keje mula la rasa hati nie marah sangat lepas dengar sesuatu....
Ain tak tau la nak cakap camne...

First skali...
Pasal salah sikit je kat satu tempat nie....
Tapi Ain tak kesah masa kena tegur sebab ain wat salah....
Mybe itu memang salah ain kan....
Pastu salah tue dicter kan kat orang....
Memang kenal orang tue....
TApi orang yang dibagitahu tue suka bercerita....
Nanti mulalah nak cter kat orang....
Then apa yang dicerita tue salah...
Tak betul....Tunggang lagang dibuat ye....
Kalau korang sakit hati tak....


...Lpeas tue
...Nie pasal sorang budak laki nie
...Tibe2 call orang then kata no nie ade mesej kt no die 20 Nov 2010
...Pastu die kata pkwe ain yang bagi mesej tue kt mkwe die
...Padahal bende tue dah tahun lepas
...Punya la lama baru sekarang nak siasat
...Pastue macam2 n berbelit2 certita die
...Bertambah la hangin satu badan
...Nak di jadikan cerita masa tue ain mana de pkwe
...Sape plak nak bagi mesej kat makwe die pepagi
...mAsalah tol la laki nie



bertambah sakit la hati nie...
LAgi pown ain bukan ape...
Ain nie jenis kalau bende tue berlaku kat kolej...
Itu hal kat kolej...
Kalau berlaku kat Luar biar kat luar je...
Kalau kat tempat keje biar kan kat tempat keje...
Taknak campur adukkan sampai ke umah...
Tak pe... Bersabar ye ain....
Sabar itu separuh daripada iman...
=)Align Left




- Are_iN [ LuVeD ] -



No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...