Saturday, June 11, 2011

:: KerJa ::


Assalamualaikummm....



LAma jugak ain tak menjengah belog nie. Almaklumlah, sekarang ain dah mula kerja jadi kerani kat satu timbang sawit nie. Ain keje kat ctue sementara waktu jer. Untuk tuggu dapat tawaran kerja kat tempat lain or kalau ada rezeki belajar ain nak belajar lagi. Tapi tak tahu la kan, ain just merancang jer. Tuhan yang menetukan segalanya... Betul tak... Penat gak kejrja kat situ. tapi takpe cari pengalaman la katakan. HArap2 ok la tempat tue.. tapi memang rasa ok je pown. Dah 2 minggu gak ain keje kat ctue.. cume kne mahirkan lagi or ingat lagi bende2 penting yang kena diingat la... hehehehehe... ok la... ain menjengah sekejap je nie... penat la plak badan nie + mengantok wooo...
ok... papai...

Wasalam...




- Are_in [ LuVeD ] -

No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...