Monday, February 27, 2012

:: Adnan Sempit 2 ::

Sabtu, 25.02.2012 - Apalagi kalau bukan berjalan-jalankan... betol tak.. hari sabtukan hari libur.. hehehe.. Dan masa itu juga la ain keluar pergi menonton wayang bersama teman baikku.. iaitu cik siti afarina.. hehehe.. yang sorang lagi pulak dia kerja so kita orang berdua jela jawabnya yang pergikan.. kita orang gerak dalam pukul 2 petang sampai Jusco Aeon Bukit Tinggi Dalam pukul 3.45 camtue lah.. Almaklumlah.. jalan banyak kenderaan + hujan lebat gler2.. Sampai sana terus cari parking tapi parking pun susah nak dapat almaklumlah.. hari cuti katakan dengan hujan lagi so ramai la yang cari parking kat dalam bangunan kan.. kita orang pown pusing2 cari parking dan jumpa parking kosong kat tingkat 4 tue.. paling atas.. hahaha... x kisah.. yang penting dapat parking kan..

Dapat je parking kita orang terus cari tiket wayang.. pilih punya pilih kita orang decide untuk tengok Adnan Sempit 2.. tapi start pukul 5.10 so kita orang pown pergi ke KFC untuk makan sementara menunggu kan.. 

Ini sinopsis Adnan Sempit 2 : 

Kisah mengenai hubungan ADNAN dan NADIA selepas berjaya mengharungi pelbagai rintagan dan halangan dalam menjayakan hubungan mereka. Ayah Nadia, DATUK ISNIN tidak merestui hubungan mereka dan meletakkan syarat yang mana dalam masa 30 hari, Adnan haruslah boleh bertutur dalam bahasa Ingeris dan merubah penampilan dirinya. Adnan yang mengalami kesusahan untuk berubah meminta bantuan BOBBY untuk mengajar dan mengubahnya. Bobby selaku kawan baik Adnan sanggup menolong Adnan.


Hubungan diantara Bobby dan WAWA juga mengalami masalah yang mana Wawa mula merasakan yang Bobby langsung tidak berubah dan tidak berusaha demi hubungan mereka. Perkara yang sama berlaku kepada Adnan dan Nadia. Datuk Isnin cuba untuk mensabotaj usaha Adnan untuk berubah dengan menghantar FENDI, sepupu Nadia untuk menggoda Adnan dan membuat Nadia merasa sangsi dengan kejantanan Adnan. Rancangan Datuk Isnin berjaya dan Nadia mula menjauhkan diri daripada Adnan. Adakah Adnan dan Nadia akan bersatu? Mampukah Wawa dan Bobby mempertahankan cinta mereka? Adakah Adnan mampu bercakap dalam bahasa Inggeris ?

* Ain memang bagi 5 bintang la untuk cerita nie.. seronok sangat.. memang lawak gler...



- Are_iN [ LuVeD ] -



No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...