Thursday, February 23, 2012

::Ikhlas Kah Aku ::

Salam semua..

Khamis, 23/02/2012- Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu, kejap hujan kejap panas nie, tp rasanya lebih banyak panas terik drpd hujannya kn. skunk nie pown hwa ngah panas terik sesgt... Berbalik pada citer yang in nak kongsikan kt sini. Sebenarnya macam nie, ini ade kaitan gak dgn entry sebelum nie yg ain post kn kt cnie.. Mula-mula, ain ade kenal 3 org mamat nie, firstly dorg nie tak ngaku yg dorang nie ade gF tp dh bpe ari kemudian baru lah msing2 citer kn.. sO  ain x kisah pown dorg ade gF ke x.. Yg pnting sendiri mau ingt lah kn.. hehehe... Msing2 ade problem ngan gF dorg.. n dorang slalu gak cter mslh dorg berdua kt ain.. ain dh jd pendengar setia dorg dh.. tp ok je kot.. yg pntng gF2 dorg x slh paham... =)

Dan korang rasa sesuai ker??? jd pendengar nie??? konpius la...




- Are_iN [ LuVeD ] -

No comments:

mY seLf

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...